PROFIL OPĆINE FOJNICA ZA POTENCIJALNE INVESTITORE SA POSEBNIM OSVRTOM NA REKREACIONI CENTAR “BRUSNICA”
Keywords:
strateški plan, turistička ponuda, prirodni resursi, TQM model, inventarizacijaAbstract
Društveno ekonomske promjene praćene raznim okolnostima u općini Fojnica nametnule su potrebu da se istraži položaj turizma u novim uslovima. Iskorak koji je učinjen u razvoju turizma posljednjih godina dodatno je nametnuo mišljenje da je turizam i korištenje prirodnih resursa osnova budućeg razvoja i potreba da se usporedno teži ostvarenju većih ekonomskih i socijalnih ciljeva. Ako se žele slijediti savremeni trendovi, te potrebe lokalnog stanovništva i tržišta, stvara se obaveza definiranja pravca i strategije razvoja na novim polazištima. To bi predstavljalo prekretnicu sveukupnog razvoja općine u kojoj turizam treba postati značajna pokretačka snaga ukupnog razvoja.
Istraživanja provedena u okviru Strateškog plana razvoja općine Fojnica i Lokalnog ekološkog akcionog plana-LEAP, uvažavala su specifične interese svakog pojedinačnog lokaliteta, te njegove posebnosti i heterogenosti raspoloživih turističkih resursa i atrakcija. Pošlo se od uvažavanja svih relevantnih polazišta, na način da se oblikuje turistički proizvod turističkih destinacija, uz uvažavanje ciljeva razvojnog modela Fojnice koji se sagleda u jedinstvenom spoju mogućnosti, kroz korištenje prirodnih resursa i mogućnosti koje nudi zdravstveni, kontinentalni, vjerski turizam.
U središtu razvoja općine Fojnica prije nepune tri godine izgrađen je turistički REKREACIONI CENTAR „BRUSNICA“ koji je omogućio kontinuirano poboljšanje kvalitete turističke ponude, i već privlači korisnike s eko-senzibilnih tržišta, te podstiče ukupni privredni razvoj općine Fojnica