POVEZANOST PREDŠKOLSKE USTANOVE I OSNOVNE ŠKOLE U SISTEMU ODGOJA I OBRAZOVANJA

Authors

  • Arzija Mahmutović Author

Keywords:

predškolska ustanova, osnovna škola, odgojno-obrazovni sistem

Abstract

Kvalitetna povezanost u radu između predškolske ustanove i osnovne škole
ogleda se u poboljšanju organizacije odgojno-obrazovnog rada na oba stupnja. Ako se zadovolji zahtjev za što boljim prilagoñavanjem dječijeg vrtića razvojnim karakteristikama i potrebama djece predškolskog uzrasta, uz bogatstvo i različite aktivnosti koje su im primjerene, izostat će i pokušaji da se u njih ubacuju sadržaji koji se obrañuju u osnovnoj školi. Također, kada se neke stvari budu popravile u školi, manje će se prebacivati
predškolskoj ustanovi da nije pripremila djecu za školu, pokušavajući joj na taj način prenijeti tradicionalno školski način učenja. Da bi za djecu bio lakši prelazak iz vrtića u školu, fizička i socijalna sredina ne bi trebalo da se razlikuje više nego što je to potrebno. Temeljna osnova rada u pripremnim odjeljenjima treba da bude ne privikavanje na školski tip učenja, nego
organizovanje takvih aktivnosti koje će osposobiti djecu da se bez većih problema, snañu u temeljnim promjenama kakve u njihovom životu izaziva uključivanje u nastavni proces.

Downloads

Published

2011-12-12