ETIKA I MORAL U TURIZMU I HOTELIJERSTVU

Authors

  • Senad Softić Author
  • Tamara Šerić Author

Keywords:

etika, moral, hotelijerstvo, turizam

Abstract

Posljednjih godina u ekonomskoj teoriji i praksi značajno raste interes za pitanje etičnosti i morala u biznisu. Provedena istraživanja ukazuju na sve veći značaj stvaranja etičke klime vrlina kao dobrog puta za dugoročnu održivost konkurentskih prednosti, privlačenje najkvalitetnijeg kadra s tržišta rada i postizanje standarda izvrsnosti. Također, pitanje poslovnog morala usko se vezuje i za strategije motiviranja zaposlenih u smislu poboljšavanja njihovih performansi. Poslovna etika i moral poseban značaj imaju u uslužnim djelatnostima, naročito u turizmu i hotelijerstvu, obzirom da je veliki broj djelatnika u direktnom kontaktu sa klijentima, te da
dinamika ovih uslužnih grana zahtijeva sinhroniziran timski rad svih zaposlenih. Ovaj rad sadržava osnovne pojmove vezane za etiku i moral, ukazuje na razloge za primjenu etičkih načela u poslovanju i njihovu implementaciju.

Poseban akcent stavljen je na etiku i moral u turizmu i hotelijerstvu, predstavljanjem «Globalnog etičkog kodeksa u turizmu» kojeg je ustanovila Svjetska turistička organizacija. Upoznavanje sa ovim područjem produbljeno je nizom praktičnih savjeta potrebnih za usklađivanje ponašanja BH djelatnika u turizmu i hotelijerstvu sa međunarodnim standardima, ali i gradnju vlastitih etičkih standarda.

Downloads

Published

2009-06-20