MEDIJSKA PODRŠKA - USLOV USPJEŠNOG TURIZMA
Keywords:
turizam, mediji, novinari, promocija, edukacija, strategija, saradnjaAbstract
Ovaj rad bavi se nekim aspektima značaja medija u razvoju turističke privrede. Pri tom se konstatuje da je turizam privredna grana iznimno
ovisna o medijima, njihovoj podršci i načinu na koji prezentiraju stanje u toj djelatnosti. Mediji u Bosni i Hercegovini ne pridaju potreban značaj
razvoju turističke privrede i uglavnom se baziraju na dnevnom praćenju određenih turističkih aktivnosti.
Turistički novinari u Bosni i Hercegovini nisu posebno organizovani, kakav je slučaj sa novinarima koji prate ovo područje u drugim državama. Turističke zajednice i kompanije treba da imaju interes za razvijanje stalne saradnje sa
medijima i iznalaze zajedničke oblike promocije bosanskohercegovačkog turizma. Taj važan zadatak ne može se svesti samo na marketinške aranžmane.