Zadovoljstvo klijenata u hotelskoj industriji – koncept i mjerenje

Authors

  • Suzana Marković Author
  • Sanja Raspor Author
  • Džemal Kulašin Author

Keywords:

zadovoljstvo klijenta, kvaliteta usluge, mjerenje, hotelska industrija

Abstract

Zadovoljstvo klijenta je uz kvalitetu usluge jedan od osnovnih čimbenika u postizanju konkurentnosti, profitabilnosti i prepoznatljivosti poduzeća. Osnovna strategija poduzeća usmjerenih na kupce upravo je mjerenje i praćenje zadovoljstva klijenta, zbog čega je ovaj koncept potaknuo velik interes u teoriji i praksi.

Svrha ovog rada je teorijski istražiti koncept zadovoljstva klijenta. Cilj je definirati promatrani koncept, odrediti njegove dimenzije, te opisati glavne metode i modele za mjerenje zadovoljstva klijenta, s posebnim osvrtom na primjenu u turizmu i hotelskoj industriji.

Rezultati mogu pridonijeti boljem razumijevanju zadovoljstva klijenta općenito, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji.

Author Biographies

  • Suzana Marković

    Svučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija,Hrvatska

  • Sanja Raspor

    Veleučilište u Rijeci, Hrvatska

  • Džemal Kulašin

    Univerzitet u Travniku, Fakultet za menadžment i turizam 

Downloads

Published

2009-12-21