POVEZANOST MENADŽERSKIH FUNKCIJA KAO FAKTOR USPJEŠNOG POSLOVANJA PREDUZEĆA
Keywords:
marketing, finansije, trategija, menadžment, investicije, vrijednostAbstract
Ovaj istraživački rad se bavi problematikom vanjskog uticaja marketinga na odluke strateškog menadžmenta o investicionoj politici. Svaka organizacija je primorana da prilagođava svoje aktivnosti i poslovanje i da koristi marketing filozofiju kako bi opstala. One organizacije koje ne uspiju da se prilagode zahtjevima tržišta jednostavno propadaju. Danas, kada su se ukusi potrošača tako promijenili, da su postali prefinjeni i kada je sve veći broj organizacija koje ulaze na tržište, dinamika razvoja i broj promjena koje nastaju svakodnevno stimuliraju organizacije da se konstantno mijenjaju. Upravo zato smo i sproveli ovo istraživanje u kojem smo istraživali koliki je doprinos marketinga u odlučivanju strateškog menadžmenta o investicionoj politici i utvrdili kolika je međusobna povezanost ovih funkcija u 200 preduzeća obuhvaćenih ovim istraživanjem.