PRIMJENA MARKETINGA U SAVREMENOM TURIZMU
Keywords:
marketing, avremeni turizam, turistička organizacija, turistička promocijaAbstract
Cilj ovog rada je da istakne značaj i neophodnost primjene marketinga u savremenom turizmu. U savremenim uvjetima globalnog poslovanja u turizmu, veće konkurencije i sve višeg nivoa specifičnosti tražnje u turizmu, primjena marketinga u turističkim organizacijama predstavlja jedan od ključnih faktora njihovog opstanka, rasta i razvoja. Obzirom da se razvojem turizma određena zemlja može najprije uspješno vratiti na globalno turističko tržište, potrebno je sagledati dosadašnji nivo primjene marketinga, te ukazati na neophodne promjene u budućem pristupu marketingu. Dakle, marketing sektor dobija značajno mjesto i ulogu u turističkim organizacijama, a njegovo funkcioniranje ima odlučujući uticaj na ponašanje svih ostalih sektora unutar određene turističke organizacije. Kroz rad je također pokušano ukazati na značajnu ulogu promocije kao elementa marketing miksa, koji zauzima posebno mjesto kada je riječ o predstavljanju konkretne usluge određene organizacije, a koji se ogleda kroz različite aktivnosti usmjerene na komunikaciju sa ciljnom grupom.