MARKETING I KULTURNO-HISTORIJSKO NASLIJEĐE-MOGUĆNOST ZA ODRŽIVI RAZVOJ KOSOVSKOG TURIZMA

Authors

  • Fatos Ukaj Author

Keywords:

kulturno historijsko naslijeđe, održivi razvoj, turizam, marketing plan

Abstract

Održivi razvoj kao koncept je prisutan i u sve većoj mjeri se na njega pozivaju političari i ekonomski eksperti. I pored uočljive pažnje koja se obraća na razvoj turizma od strane individua,vladinih institucija i nevladinih organizacija u zadnje dvije godine,uočljiv je također i neuspjeh u izgradnji jedinstvenog plana za iskorištavanje svih moguċnosti pa i kulturno-historijskog naslijeđa na Kosovu. Dakle,s pravom se može reći da održivog razvoja turizma kao industrije i iskorištavanje kulturno-historijskog naslijeđa nije postojalo.Ovaj rad upuċuje na jedan dio mogućnosti i načina da se postigne održiv razvoj jednog dijela industrije nazvane ’’turizam’’ i samim tim dovodi u pitanje širu saradnju na tom planu.Također, naglašava se potreba, da se integrirano pristupi planiranju resursa za razvoj turizma kao i potrebama,odnosno interesa stanovništva i institucija ,koji je očigledno u porastu i dovest će do njihovog partnerstva vrlo brzo,sve sa ciljem postizanja rezultata u održivom ekonomskom razvoju zemlje.

Sveobuhvatni međusobni uticaj turizma i kulturno-historijskog naslijeđa na Kosovu uzet je na fokusu, da bi se uočile,odnosno analizirale,sa ciljem da se sugerira na tome kako ċe taj međusobni uticaj direktno uticati na ekonomski razvoj zemlje.

Downloads

Published

2011-06-06