MARKETING I KULTURNO-HISTORIJSKO NASLIJEĐE-MOGUĆNOST ZA ODRŽIVI RAZVOJ KOSOVSKOG TURIZMA
Keywords:
kulturno historijsko naslijeđe, održivi razvoj, turizam, marketing planAbstract
Održivi razvoj kao koncept je prisutan i u sve većoj mjeri se na njega pozivaju političari i ekonomski eksperti. I pored uočljive pažnje koja se obraća na razvoj turizma od strane individua,vladinih institucija i nevladinih organizacija u zadnje dvije godine,uočljiv je također i neuspjeh u izgradnji jedinstvenog plana za iskorištavanje svih moguċnosti pa i kulturno-historijskog naslijeđa na Kosovu. Dakle,s pravom se može reći da održivog razvoja turizma kao industrije i iskorištavanje kulturno-historijskog naslijeđa nije postojalo.Ovaj rad upuċuje na jedan dio mogućnosti i načina da se postigne održiv razvoj jednog dijela industrije nazvane ’’turizam’’ i samim tim dovodi u pitanje širu saradnju na tom planu.Također, naglašava se potreba, da se integrirano pristupi planiranju resursa za razvoj turizma kao i potrebama,odnosno interesa stanovništva i institucija ,koji je očigledno u porastu i dovest će do njihovog partnerstva vrlo brzo,sve sa ciljem postizanja rezultata u održivom ekonomskom razvoju zemlje.
Sveobuhvatni međusobni uticaj turizma i kulturno-historijskog naslijeđa na Kosovu uzet je na fokusu, da bi se uočile,odnosno analizirale,sa ciljem da se sugerira na tome kako ċe taj međusobni uticaj direktno uticati na ekonomski razvoj zemlje.