MOGUĆNOSTI PRIMJENE INOVACIJSKOG MODELA STAGE-GATE U RAZVOJU NOVIH TURISTIČKIH PROIZVODA
Keywords:
ovi proizvod, novacijski proces, Stage-GateAbstract
Inovacije se u novije vrijeme smatraju jednim od ključnih faktora za konkurentnost, privredni rast i razvoj društva u cjelini. Da bi uspješno poslovale na tržištu, organizacije u turističkoj industriji, moraju stalno obnavljati svoju konkurentnost, kroz povećanje inovativnosti i razvoj novih turističkih proizvoda. Međutim, inovacije same po sebi nisu nužno ključ poslovnog uspjeha organizacije. Inovacijski proces se sastoji iz niza tačno definiranih faza i njime se mora upravljati.Uvođenje inovacija u turističkoj industriji, počinje da biva ne samo faktor konkurentnosti, već sve više i faktor opstanka. U radu se analizira mogućnost primjene modela inovacije faza-vrata ( eng. Stage-Gate ) u razvoju novog turističkog proizvoda destinacije. Ovaj model je usmjeren ka povećanju efektivnosti i efikasnosti procesa inovacije, i predstavlja savremeni koncept razvoja novog proizvoda.